Saturday 7 May 2011

my numb sem break

my semester break! 

the best part of this break is,, honestly... 

boleh tolong mak uruskan rumah.. coz serius, mak da in her late 40`s and she`s not strong as she used to be.. her falling hair, her swollen leg,.. shes getting weak,, poor mom...

adik x tolong sgt house chores... cuz die pun nk study kan, 
mak ckp setiap pagi mak berjoget2 kat dapur sbab nak kejar mase siapkan adik2 punyer meal... 

meaning..she`s rushing.. =_=

seronok bile mak cakap td `best nyer hari ni mak x buat ape2!` meanig she`s finally getting her rest and at the same time having house spick and span.. 
so, nt kirorang nak sambut my belated birthday dgn abg... 
so in my consideration, nak belikan mak new pendrive!!!!! yg 16 G punyer.. eheheh, tp kene pinjam duitadik dulu, cuz duit PT x masuk lagi.. >_<...  


mak , terimas lahirkan saya di dunia ini...  saya mmg seorang manusia yg paling nakal dan sukar untuk dihandle, terima kasih untuk menyayangi saya dan tidak membuang saya sepeti ibu2 lain yg buang anak mereka... sarangea omma! 






p\s, sepatutnyer blog ni pasal cuti aku kan? +_+

No comments:

Post a Comment